Marți, 8 octombrie 2019, în prezența administratorului public al Judeţului Prahova, Fabioara Ionescu, s-a desfășurat conferința de deschidere a proiectului european ”Simplificare administrativă și optimizarea serviciilor pentru cetățeni în județul Prahova”.
Proiectul este finanţat în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă - POCA 2014 – 2020, prin Fondul Social European, Axa prioritara 2: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, Operațiunea: Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală, ce optimizează procesele orientate către beneficiari, în concordanţă cu SCAP, fiind implementat de administrația județeană.
Proiectul are o valoare totală de 2.711.077 lei, din care 54.221 lei reprezintă contribuția eligibilă a Consiliului Judeţean Prahova, perioada de implementare fiind de 30 luni.
Obiectivul general vizează eficientizarea proceselor orientate către cetățeni și entități juridice, prin realizarea unei platforme de furnizare online a serviciilor specifice Consiliului Judetean Prahova, introducerea serviciilor on-line, digitalizarea proceselor de administrare a documentelor prin introducerea acestora în arhivă și retro-digitalizarea documentelor din arhivă, în concordanță cu Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice.
Administratorului public al Judeţului Prahova, Fabioara Ionescu a apreciat importanța acestui proiect, ce are ca scop realizarea unui platforme de furnizare online a serviciilor specifice administrației județene, fiind un instrument util de documentare/informare pentru toți prahovenii.