Marți, 8 octombrie 2019, în prezența administratorului public al Judeţului Prahova, Fabioara Ionescu, s-a desfășurat conferința de deschidere a proiectului european ”Simplificare administrativă și optimizarea serviciilor pentru cetățeni în județul Prahova”.

Proiectul este finanţat în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă - POCA 2014 – 2020, prin Fondul Social European, Axa prioritara 2: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, Operațiunea: Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală, ce optimizează procesele orientate către beneficiari, în concordanţă cu SCAP, fiind implementat de administrația județeană.

Proiectul are o valoare totală de 2.711.077 lei, din care 54.221 lei reprezintă contribuția eligibilă a Consiliului Judeţean Prahova, perioada de implementare fiind de 30 luni.

Obiectivul general vizează eficientizarea proceselor orientate către cetățeni și entități juridice, prin realizarea unei platforme de furnizare online a serviciilor specifice Consiliului Judetean Prahova, introducerea serviciilor on-line, digitalizarea proceselor de administrare a documentelor prin introducerea acestora în arhivă și retro-digitalizarea documentelor din arhivă, în concordanță cu Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice.

Administratorului public al Judeţului Prahova, Fabioara Ionescu a apreciat importanța acestui proiect, ce are ca scop realizarea unui platforme de furnizare online a serviciilor specifice administrației județene, fiind un instrument util de documentare/informare pentru toți prahovenii.

Lansare proiect...
Lansare proiect POCA
Lansare proiect...
Lansare proiect POCA
Lansare proiect...
Lansare proiect POCA
Lansare proiect...
Lansare proiect POCA
Lansare proiect...
Lansare proiect POCA

Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.