Prima pagina  Galerie foto-evenimente  Contact   
Marti 28 Februarie 2017   
CONSILIUL JUDETEAN |  APARATUL DE SPECIALITATE  |  INSTITUTII SUBORDONATE  |  STRATEGII-PROGRAME  |  PROIECTE  |  DOCUMENTE ONLINE |  ENERGII REGENERABILE
INFORMATII PUBLICE
PROGRAM AUDIENTE
ACCES PERSOANE DIZABILE
RAPOARTE DE ACTIVITATE
SERVICII PUBLICE
ACHIZITII PUBLICE
ECONOMIC
TAXE SI TARIFE
URBANISM
LEGISLATIE
APLICAREA LEGII 154/ 2012 A INFRASTRUCTURII DE COMUNICATII ELECTRONICE
LEGATURI INSTITUTIONALE
CAUTA IN SITE
INFORMATII UTILE
SITE-uri PRAHOVENE
MASS-MEDIA LOCALE
ONG-uri
PAGINI UTILE
SCURT ISTORIC
POSTURI VACANTE CJPH

Vizualizare lista posturi vacante
Numarul de vizitatori 4601760
Data ultimei actualizari 27 Februarie 2017
  AUTORITATEA TERITORIALA

        

AUTORITATEA TERITORIALA DE ORDINE PUBLICA PRAHOVA

 

 PLANUL STRATEGIC pentru anul 2013

    I. Prezentare A.T.O.P.

    Infiintata conform Hotararii Guvernului Romaniei nr. 787/2002, Autoritatea Teritoriala de Ordine Publica este organism cu rol consultativ, fara personalitate juridica, care isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile Legii nr. 218/2002 privind organizarea si functionarea Politiei Romane, in scopul asigurarii bunei desfasurari si sporirii eficientei serviciului politienesc din unitatea administrativ-teritoriala in care functioneaza.

    In vederea realizarilor atributiilor prevazute de Legea 218/2002, A.T.O.P. isi desfasoara activitatea in plen si in comisii de lucru. Plenul se intruneste trimestrial in sedinta ordinara si ori de cate ori este nevoie in sedinta extraordinara, la convocarea scrisa a presedintelui sau la solicitarea a cel putin 4 membri, adresata presedintelui.
 
    II. Relatii cu publicul
    
    A.T.O.P. Prahova functioneaza in sediul administrativ al Consiliului Judetean Prahova, intrarea H - camera 58, telefon 0244/ 597171, email atop@cjph.ro

 
    III. Componenta comisiilor

 1. Comisia de coordonare, situatii de urgenta si pentru petitii avem urmatoarea comisie:
- Patrascu Vasile   - presedinte ATOP
- Viter David Andrei - consilier
- Banu Andrei - reprezentant al comunitatii
- Dosaru Viorel - seful IPJ Prahova
2. Comisia de planificare, stabilire si evaluare a indicatorilor de performanta minimali
- David Simona - consilier
- Sfîrloaga Ludmila - consilier
- Nila Puşkin - reprezentant al comunitatii
- Draganescu Emil - subprefect
3. Comisia pentru probleme sociale, standarde profesionale, consultanta si drepturile omului
- Ciolac Dan - consilier
- Dobre Adrian Florin    - consilier
- Maiorescu Monica Florina - reprezentant al comunitatii
- Burghelea Dan - reprezentantul Corpului National al Politistilor
 

 IV. Atributii

    Presedintele reprezinta A.T.O.P. si are in principal urmatoarele atributii:

  • convoaca si conduce sedintele plenului;
  • coordoneaza activitatea comisiilor de lucru si a secretariatului executiv;
  • prezinta trimestrial informari asupra eficientei serviciului politienesc in sedintele Consiliului Judetean;
  • coordoneaza elaborarea planului anual asupra activitatii politiei.

Atributiile Comisiei de coordonare, situatii de urgenta si pentru petitii:

  • organizeaza consultari cu membrii comunitatii si cu organizatii neguvernamentale;
  • intocmeste planul strategic anual cu caracter de recomandare pentru unitatile de politie;
  • monitorizeaza activitatile politiei si sesizeaza eventualele deficiente in activitatea acesteia, in vederea luarii operative a masurilor de inlaturare a acestora;
  • face propuneri pentru solutionarea de catre organele de politie a sesizarilor care ii sunt adresate referitoare la incalcarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului;
  • la propunerea unitatilor de politie sau din proprie initiativa analizeaza activitatea institutiilor investite cu atributii de sprijin al persoanelor aflate in situatii de risc ori comportamente inadecvate (bolnavi psihic, minori, eliberati din penitenciare, persoane lipsite de mijloace de subzistenta etc.), recomandand acestora luarea unor masuri pentru cresterea eficientei activitatii desfasurate;
  • intreprinde masuri pentru cointeresarea organizatiilor neguvernamentale in exercitarea actului de prevenire a criminalitatii;
  • identifica logistica necesara pentru eficientizarea exercitarii serviciului politienesc.

Atributiile Comisiei de planificare, stabilire si evaluare a indicatorilor de performanta minimali:

  • participa la elaborarea planului de activitati si la fixarea obiectivelor si indicatorilor de performanta minimali pentru serviciul politienesc, avand ca scop protejarea intereselor comunitatii si asigurarea climatului de siguranta publica;
  • urmareste indeplinirea indicatorilor de performanta, prezentand periodic informari in acest sens in plenul A.T.O.P.;
  • recomanda initierea unor acte normative in domeniul asigurarii climatului de siguranta publica;
  • la solicitare sau din proprie initiativa se deplaseaza la sediile unitatilor de politie si in raport de constatari formuleaza recomandari;
  • elaboreaza studii de specialitate, lucrari si documantatii in domeniul ordinii publice;
  • elaboreaza raportul anual asupra eficientei politiei, care va fi prezentat in sedinta Consiliului Judetean.

Atributiile Comisiei pentru probleme sociale, standarde profesionale, consultanta si drepturile omului:

  • primeste sesizari referitoare la incalcarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului si face propuneri pentru solutionarea lor legala de catre organele de politie, organizand in acest scop audiente;
  • monitorizeaza din punct de vedere al ordinii publice, activitatile cotidiene si face recomandari scrise celor predispusi sa incalce legea, pentru a-si revizui atitudinea (administratori de piete, organizatori de manifestari cultural-artistice si sportive, administratori ai localurilor de alimentatie publica, ai discotecilor etc.);
  • ia masuri de antrenare a populatiei in activitati de asigurare a ordinii publice si a sigurantei bunurilor persoanelor;
  • recomanda tuturor structurilor cu atributii educative luarea masurilor necesare fata de persoanele predispuse la incalcarea legii.

    Comisiile de lucru se intrunesc lunar. Informarile periodice, planurile de masuri, programele, strategiile de actiune si orice alte documente elaborate de acestea, prin care se angajeaza A.T.O.P. in relatiile cu tertii se supun spre adoptare sau spre aprobarea plenului acesteia, care se pronunta in acest sens.

    In vederea executarii atributiilor sale cu caracter permanent, A.T.O.P. are constituit un secretariat executiv. Secretariatul executiv asigura primirea si transmiterea corespondentei, a petitiilor si sesizarilor cetatenilor, precum si relatia cu presa.

    Hotararile A.T.O.P. sunt adoptate cu majoritate simlpa, in cvorum de cel putin 9 membri. A.T.O.P. nu are competenta in problemele operative ale politiei.

    Anual in cursul lunii decembrie, pe baza concluziilor desprinse in urma consultarii populatiei si a celor rezultate din analiza situatiei operative la nivelul judetului, se intocmeste un plan strategic pentru anul urmator, cuprinzand principalele obiective ce trebuiesc indeplinite de unitatile de politie si indicatorii de performanta minimali.

 


DESCOPERA PRAHOVA
PREZENTARE GENERALA
HARTA JUDETULUI
ALESII LOCALI
INFORMATII PRIMARII
MANIFESTARI COMERCIALE
CALENDAR CULTURAL, ARTISTIC SI RELIGIOS
INFORMATII PENTRU AFACERI
COMUNICATE DE PRESA
Muzeul Judeţean de Istorie şi Arheologie Prahova organizează evenimente dedicate simbolului care guvernează luna – mărţişorul şi sărbătoririi Zilei Internaţionale a Femeii – 8 martie:  
detalii...
Marti, 28.02.2017, ora 15.00, Sala de 200 de locuri a Palatului Administrativ are loc sedinţa ordinară a Consiliului Judeţean Prahova.  
detalii...
Muzeul Judeţen de Ştiinţele Naturii Prahova vă învită marţi, 28 februarie 2017, orele 11.30, la vernisajul expoziţiei „Pasiunea de a colecţiona”, ce va avea loc în Sala Coloanelor – Palatul Culturii Ploieşti.  
detalii...
Vezi toate stirile
POTENTIAL TURISTIC
VISIT PRAHOVA
MONUMENTE
PEISAJE
AGROTURISM
Organizatia Natiunilor Unite pentru Alimentatie si Agricultura - FAO
   PRIMA PAGINA  |  GALERIE FOTO-EVENIMENTE  |  CONTACT  |  GHID NAVIGARE  |  TERMENI SI CONDITII   
Site oficial realizat in cadrul Sistemului Informatic Integrat in Administratia Publica Locala a Judetului Prahova - V3 2009